Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamówienia publiczne

Łódź, 24.05.2022r,

Szkoła Podstawowa nr 2 w Łodzi

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)

 

  1. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 2  im. ks. Jana Twardowskiego

  1. Sienkiewicza 137/139

90-302 Łódź

tel. 42 631-66-31

adres strony internetowej: https://sp2.szkoly.lodz.pl

e-mail : kontakt@sp2.edu.elodz.pl

zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości

 

  1. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym Wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500zł brutto musi posiadać co najmniej 12 miesięczna gwarancje oraz instrukcję obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierową). Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.

II.   Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 15.08.2022
  2. Dopuszcza się realizację dostaw zamówionych produktów w etapach miesięcznych, z tym że pierwsza dostawa nie powinna zawierać mniej niż 20 % zamówionych produktów.
  3. Termin dostaw określa się na I-etap – do 30 czerwca 2022, II etap do 30 lipca 2022, III etap do 12 sierpnia 2022 r.
  • Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie następować po zamknięciu etapów miesięcznych. Ostatnie rozliczenie musi nastąpić do dnia 15 sierpnia 2022, płatność faktur w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.

 

  • Opis sposobu przygotowania
  1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
  2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku
  3. Oferta złożona  przez  wykonawcę     powinna  zawierać:     - wypełniony formularz ofertowy (załączniki nr 1),
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2)
  • wypełnione formularze specyfikacji cenowej (załącznik nr 3-6).
  • klauzula Rodo ( załącznik nr 7).
  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Ocena oferty
  2. Zamawiający dokona wyboru oferty
  3. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek
  4. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
  5. Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry,
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania

 

 

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

1.Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, przesłać pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: kontakt@sp2.elodz.edu.pl  lub złożyć osobiście w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodzi, ul. Sienkiewicza 137/139, 90-302 Łódź  do dnia 6 czerwca 2022 roku do godz. 12.00  Na kopercie należy umieścić Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

 

  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które, przesłały oferty w ustalonym
  2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia
  3. Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo częściowej realizacji zamówienia.

 

  1. Informacje dodatkowe

 

1.Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest kierownik gospodarczy Radosław Topolski telefonicznie 601359072, lub po umówieniu spotkania Sekretariat Szkoły SP nr 2 w Łodzi tel. 426316631

 

ZAŁACZNIKI :

  1. Formularz ofertowy (do wypełnienia)
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu.
  3. Formularz specyfikacji cenowej.
  1. Formularz specyfikacji cenowej.
  2. Klauzula RODO

 

Zatwierdzone  

W oryginale podpisał

Marzena Nowakowska

- dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodzi

 

 

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Nazwa, adres i telefon Wykonawcy

......................................................................

......................................................................

…..................................................................

Szkoła Podstawowa nr 2 w Łodzi, im. ks. Jana Twardowskiego

  1. Sienkiewicza 137/139 , 90-302 Łódź

 

odpowiadając na zapytanie na „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 

OŚWIADCZAMY IŻ:

  1. Oferujemy wykonanie zamówienia w cenie:

 

Cena brutto............................... zł,

słownie........................................................................................... zł

  1. Oświadczam, że uczestnicząc w procedurze wyboru wykonawcy na realizację niniejszego zapytania: □ cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia,
    • spełniam warunki udziału w postępowaniu i wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,
    • uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty,
    • znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnej z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym
    • posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym
  2. Potwierdzam wykonanie zamówienia – to jest podpisanie umowy, dostarczenie zamówionych produktów do dnia 15 sierpnia
  3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu Termin płatności: do 14 dni od daty wystawienia faktury na rachunek wskazany na fakturze.
  4. Udzielam gwarancji wynoszącej............................................. m-cy.
  5. Załącznikami do niniejszej oferty są:

- …………………………………………

- …………………………………………..

……………………………………………….                                                  ………………………………………………………..

(Data)                                                                                                              (Pieczęć i podpis/y oferenta/

 

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

 

 

 

 

Oświadczenie

 

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki”.

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu  Laboratoria  Przyszłości”   do   Szkoły   Podstawowej  nr 2 w Łodzi oświadczam, że na dzień składania ofert nie podlegam wykluczeniu z postępowania i spełniam warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2) zdolności technicznej lub zawodowej.

 

 

 

……………………………                                                       .…………………………….

miejscowość, data                                                                                                       podpis Wykonawcy

 

Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego

Lp

Artykuł

Ilość

cena brutto

wartość brutto

Parametry

1

Mikrokontroler zestaw podstawowy z kursem

2

 

 

Płytka główna: - napięcie zasilania od 7 V do 12 V -  Płytka stykowa, przewody połączeniowe.  Potencjometr montażowy, diody LED 5 mm, 2 fotorezystory, serwomechanizm modelarski typu micro.  Sterownik silników,  czujnik odległości.

2

Oświetlenie do realizacji nagrań na 1 żarówkę

1

 

 

Zmienny zakres pracy statywu, oprawa na 1 żarówkę E27 Ruchoma głowica oprawy

3

Stacja lutownicza

2

 

 

Moc: 60 W Regulacja temperatury, stabilizacja temperatury.

4

Statyw do aparatu standard

1

 

 

Maksymalny udźwig 3kg, składany, 3 – sekcyjne nogi, pokrowiec, gwint uniwersalny.

5

Filament standard zestaw

1

 

 

Wykonany z tworzywa biodegradowalnego. Łączna masa netto filamentu: 7kg Kolory: czarny, biały, czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy, szary

6

Drukarka 3D wraz ze wsparciem

1

 

 

 Zabudowane boki drukarki, zdalny podgląd wydruku, łączność Wi-Fi, USB, Ethernet. Zamykana komora robocza. Średnica filamentu 1.75 mm.  Baza modeli 3D (podzielone kategoriami według przedmiotów) Dostęp do platformy edukacyjnej, podręcznika dla nauczycieli. Oprogramowanie oraz aplikacja na urządzenie mobilne. Wsparcie techniczne telefoniczne i mailowe przez 5 lat. Gwarancja 24 miesiące Serwis i wsparcie techniczne w języku polskim Instrukcja obsługi w języku polskim Autoryzowany serwis na terenie polski

7

Gimbal ręczny

1

 

 

Możliwość podłączenia różnych urządzeń: kamery sportowej, telefonu, małego aparatu bezusterkowego o masie do  1,2 kg.

8

Mikroport zestaw 4 mikrofonów do zestawów nagłośnieniowych

1

 

 

4x bodypack z mikrofonem nagłownym oraz krawatowym. Wejście mikrofonowe 3,5mm, wyposażony w wyświetlacz LCD

9

Laptop 15,6

2

 

 

Procesor odpowiednik minimum i-5, pamięć RAM minimalna 16GB Dysk SSD o pojemności 512GB Win11 Przekątna ekranu 15,6 cali Kamera internetowa

10

Tablet

7

 

 

Rozdzielczość ekranu 1280 x 800, 32 GB, System Android, Bluetooth, Wifi

11

Słuchawki nauszne

4

 

 

Obudowa zamknięta

12

Dash zestaw

1

 

 

Robot Dash x 4, Mata przeznaczona do robotów Dash x 2

 


 

 

Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego

 

Lp

Artykuł

Ilość

cena brutto

wartość brutto

Parametry

1

Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z akcesoriami

1

 

 

Akumulator Li-Ion. Liczba akumulatorów: 2 szt. Pojemność akumulatora min 3.0 Ah. Liczba biegów: 2 Szybkomocujący uchwyt wiertarski. Walizka Możliwość obrotów prawo/lewo

2

Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco

2

 

 

 

3

Suwmiarka

1

 

 

 

4

Młotek ślusarski

1

 

 

 

5

Szczypce uniwersalne

1

 

 

 

6

Zestaw wkrętaków

1

 

 

 

7

Zestaw pilników ślusarskich

1

 

 

 

8

Kątownik stolarski

1

 

 

 

9

Taśma miernicza

1

 

 

5 m 

10

Obcęgi

1

 

 

 

11

Szczypce obcinaczki

1

 

 

 

12

Kątomierz

1

 

 

 

13

Zszywacz/taker

2

 

 

 

14

Zestaw wkrętaków i bitów z magnetyzerem

2

 

 

 

15

Odsysacz do cyny

 

2

 

 

 

16

Wkłady klejowe do pistoletu

 

1

 

 

 

17

Uchwyt z lupą, pomocnik do lutowania.

1

 

 

 

18

Wypalarka do drewna

2

 

 

moc min 60W, groty wymienne

 

 

 

 

Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

 

Lp

Artykuł

Ilość

cena brutto

wartość brutto

Parametry

1

Edukacyjny zestaw elektryka do przeprowadzania eksperymentów

3

 

 

Przykładowe modele do konstruowania, elementy: m. in. akumulatory, silniki, przełączniki, głośniki, śmigła, żarówki z oprawkami, magnesy.

2

INŻYNIER BLOCKS KORBO

1

 

 

INŻYNIER BLOCKS z KORBO +CONCEPT 450

3

KODOWANIE BLOCKS KORBO

1

 

 

KODOWANIE BLOCKS –  z KORBO EDU TECHNIX 420 KORBO EDU CODE 420 KORBO EDU 430 KORBO EDU CODE MUSIC KORBO EDU CAR 400

4

Klocki Magnetyczne Magformers - STICK-O Zestaw Kreatywny 26 elementów

5

 

 

Klocki magnetyczne

 

 

 

 

 

Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

 

 

Lp

Artykuł

Ilość

cena brutto

wartość brutto

Parametry

1

Blender z pojemnikiem roboczym

3

  

Regulacja obrotów. Końcówka do ubijania,  ostrze do rozdrabniania/siekania,  Moc min 800W

2

Mikser z misą

3

  

Pojemność misy - 3l. Funkcja wyrabianie ciasta, regulacja obrotów.  Wyposażenie:  haki do zagniatania ciasta,  trzepaczki, łopatka. Moc: min 400W.

3

Waga kuchenna

2

  

 Waga elektroniczna z misą. Funkcja tary, wyświetlacz LCD.  Obciążenie min. 5000g

4

Kuchenka elektryczna

2

  

Piekarnik elektryczny. Termoobieg, grill (opiekacz). Liczba pól grzewczych: 4. Płyta grzewcza: ceramiczna. Moc przyłączeniowa: ok. 7,5 kW.  Głębokość: 60cm, Szerokość: 50cm, Wysokość: 85cm. Gwarancja: 24 miesiące.

5

Lodówka z zamrażarką

2

  

Wysokość: ok. 170-180 cm. Zmiana kierunku otwierania drzwi. Klasa zamrażarki:*/***. Gwarancja: 24 miesiące.

6

Wałek do ciasta silikonowy

5

  

 

7

Stolnica silikonowa

5

  

Wymiary ok. 30 x 40 cm

8

Miski kuchenne ze stali nierdzewnej - zestawy

5

  

Stal nierdzewna. Liczba elementów w zestawie - 3.  Średnice 18 cm, 20 cm, 24 cm.

9

Druszlak stal nierdzewna

4

  

Średnica ok. 24 cm. Stal nierdzewna.

10

Zestaw garnków ze stali nierdzewnej

3

 

 

Stal nierdzewna. Liczba garnków w komplecie 5 szt.: rondel pojemność: 1,7 l, garnek pojemność: 2,4 l, garnek pojemność: 5,9 l, patelnia średnica: 24,0 cm. Dno -  typ kuchenki - kuchenka ceramiczna, kuchenka elektryczna, Kuchenka gazowa, Kuchenka indukcyjna.

11

Zestaw noży

4

 

 

1x Drewniany blok na noże 1x Nóż szefa kuchni 1x Nóż uniwersalny z piłką 2x Nóż uniwersalny 1x Nóż do obierania 1x Nożyczki do ziół

12

Zestaw drewnianych desek do krojenia

2

 

 

Wymiary ok. 22 x 15 cm

13

Sito

3

 

 

Średnica ok 16 cm

14

Blender kielichowy

2

 

 

Moc min. 1200 W. Pojemność kielicha: ok. 1.5 l. Regulacja prędkości: Płynna Tryb pulsacyjny: Tak

15

Zestaw 4 desek do krojenia

4

 

 

4 deski do krojenia o wymiarach ok. 34 cm x 24 cm

 

 

 

 

RODO (obowiązek informacyjny)

 

Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 2 w Łodzi ks. Jana Twardowskiego z siedzibą w Łodzi ul. Sienkiewicza 137/139.
  2. inspektor ochrony danych osobowych: rodo@sp2.elodz.edu.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 

  1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. z 2021 r., poz. 1129 ze zm), dalej „uPzp”;
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Po zakończeniu umowy dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych
  3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
  4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  5. posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
    3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Ograniczenie stosowania

  1. na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
  2. nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

 

 

1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

 

  1. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Administrator danych informuje, że Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą in.:
  2. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego – obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami;
  3. obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, p których mowa w art. 14 ust 5

 

miejscowość, data                                                                                                        podpis Wykonawcy

 

……………………………                                                       .…………………………….