Zamówienia publiczne
Łódź, 24.05.2022r,
Szkoła Podstawowa nr 2 w Łodzi
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)
- Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. ks. Jana Twardowskiego
- Sienkiewicza 137/139
90-302 Łódź
tel. 42 631-66-31
adres strony internetowej: https://sp2.szkoly.lodz.pl
e-mail : kontakt@sp2.edu.elodz.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
- 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym Wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500zł brutto musi posiadać co najmniej 12 miesięczna gwarancje oraz instrukcję obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierową). Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.
II. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 15.08.2022
- Dopuszcza się realizację dostaw zamówionych produktów w etapach miesięcznych, z tym że pierwsza dostawa nie powinna zawierać mniej niż 20 % zamówionych produktów.
- Termin dostaw określa się na I-etap – do 30 czerwca 2022, II etap do 30 lipca 2022, III etap do 12 sierpnia 2022 r.
- Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie następować po zamknięciu etapów miesięcznych. Ostatnie rozliczenie musi nastąpić do dnia 15 sierpnia 2022, płatność faktur w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
- Opis sposobu przygotowania
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku
- Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać: - wypełniony formularz ofertowy (załączniki nr 1),
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2)
- wypełnione formularze specyfikacji cenowej (załącznik nr 3-6).
- klauzula Rodo ( załącznik nr 7).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Ocena oferty
- Zamawiający dokona wyboru oferty
- Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek
- Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
- Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, przesłać pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: kontakt@sp2.elodz.edu.pl lub złożyć osobiście w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodzi, ul. Sienkiewicza 137/139, 90-302 Łódź do dnia 6 czerwca 2022 roku do godz. 12.00 Na kopercie należy umieścić „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
- Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które, przesłały oferty w ustalonym
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia
- Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie
- Zamawiający zastrzega sobie prawo częściowej realizacji zamówienia.
- Informacje dodatkowe
1.Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest kierownik gospodarczy Radosław Topolski telefonicznie 601359072, lub po umówieniu spotkania Sekretariat Szkoły SP nr 2 w Łodzi tel. 426316631
ZAŁACZNIKI :
- Formularz ofertowy (do wypełnienia)
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu.
- Formularz specyfikacji cenowej.
- Formularz specyfikacji cenowej.
- Klauzula RODO
Zatwierdzone
W oryginale podpisał
Marzena Nowakowska
- dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodzi
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa, adres i telefon Wykonawcy
......................................................................
......................................................................
…..................................................................
Szkoła Podstawowa nr 2 w Łodzi, im. ks. Jana Twardowskiego
- Sienkiewicza 137/139 , 90-302 Łódź
odpowiadając na zapytanie na „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
OŚWIADCZAMY IŻ:
- Oferujemy wykonanie zamówienia w cenie:
Cena brutto............................... zł,
słownie........................................................................................... zł
- Oświadczam, że uczestnicząc w procedurze wyboru wykonawcy na realizację niniejszego zapytania: □ cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia,
- spełniam warunki udziału w postępowaniu i wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,
- uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty,
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnej z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym
- posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym
- Potwierdzam wykonanie zamówienia – to jest podpisanie umowy, dostarczenie zamówionych produktów do dnia 15 sierpnia
- Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu Termin płatności: do 14 dni od daty wystawienia faktury na rachunek wskazany na fakturze.
- Udzielam gwarancji wynoszącej............................................. m-cy.
- Załącznikami do niniejszej oferty są:
- …………………………………………
- …………………………………………..
………………………………………………. ………………………………………………………..
(Data) (Pieczęć i podpis/y oferenta/
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki”.
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodzi oświadczam, że na dzień składania ofert nie podlegam wykluczeniu z postępowania i spełniam warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2) zdolności technicznej lub zawodowej.
…………………………… .…………………………….
miejscowość, data podpis Wykonawcy
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
Lp | Artykuł | Ilość | cena brutto | wartość brutto | Parametry |
1 | Mikrokontroler zestaw podstawowy z kursem | 2 |
|
| Płytka główna: - napięcie zasilania od 7 V do 12 V - Płytka stykowa, przewody połączeniowe. Potencjometr montażowy, diody LED 5 mm, 2 fotorezystory, serwomechanizm modelarski typu micro. Sterownik silników, czujnik odległości. |
2 | Oświetlenie do realizacji nagrań na 1 żarówkę | 1 |
|
| Zmienny zakres pracy statywu, oprawa na 1 żarówkę E27 Ruchoma głowica oprawy |
3 | Stacja lutownicza | 2 |
|
| Moc: 60 W Regulacja temperatury, stabilizacja temperatury. |
4 | Statyw do aparatu standard | 1 |
|
| Maksymalny udźwig 3kg, składany, 3 – sekcyjne nogi, pokrowiec, gwint uniwersalny. |
5 | Filament standard zestaw | 1 |
|
| Wykonany z tworzywa biodegradowalnego. Łączna masa netto filamentu: 7kg Kolory: czarny, biały, czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy, szary |
6 | Drukarka 3D wraz ze wsparciem | 1 |
|
| Zabudowane boki drukarki, zdalny podgląd wydruku, łączność Wi-Fi, USB, Ethernet. Zamykana komora robocza. Średnica filamentu 1.75 mm. Baza modeli 3D (podzielone kategoriami według przedmiotów) Dostęp do platformy edukacyjnej, podręcznika dla nauczycieli. Oprogramowanie oraz aplikacja na urządzenie mobilne. Wsparcie techniczne telefoniczne i mailowe przez 5 lat. Gwarancja 24 miesiące Serwis i wsparcie techniczne w języku polskim Instrukcja obsługi w języku polskim Autoryzowany serwis na terenie polski |
7 | Gimbal ręczny | 1 |
|
| Możliwość podłączenia różnych urządzeń: kamery sportowej, telefonu, małego aparatu bezusterkowego o masie do 1,2 kg. |
8 | Mikroport zestaw 4 mikrofonów do zestawów nagłośnieniowych | 1 |
|
| 4x bodypack z mikrofonem nagłownym oraz krawatowym. Wejście mikrofonowe 3,5mm, wyposażony w wyświetlacz LCD |
9 | Laptop 15,6 | 2 |
|
| Procesor odpowiednik minimum i-5, pamięć RAM minimalna 16GB Dysk SSD o pojemności 512GB Win11 Przekątna ekranu 15,6 cali Kamera internetowa |
10 | Tablet | 7 |
|
| Rozdzielczość ekranu 1280 x 800, 32 GB, System Android, Bluetooth, Wifi |
11 | Słuchawki nauszne | 4 |
|
| Obudowa zamknięta |
12 | Dash zestaw | 1 |
|
| Robot Dash x 4, Mata przeznaczona do robotów Dash x 2 |
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego
Lp | Artykuł | Ilość | cena brutto | wartość brutto | Parametry |
1 | Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z akcesoriami | 1 |
|
| Akumulator Li-Ion. Liczba akumulatorów: 2 szt. Pojemność akumulatora min 3.0 Ah. Liczba biegów: 2 Szybkomocujący uchwyt wiertarski. Walizka Możliwość obrotów prawo/lewo |
2 | Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco | 2 |
|
|
|
3 | Suwmiarka | 1 |
|
|
|
4 | Młotek ślusarski | 1 |
|
|
|
5 | Szczypce uniwersalne | 1 |
|
|
|
6 | Zestaw wkrętaków | 1 |
|
|
|
7 | Zestaw pilników ślusarskich | 1 |
|
|
|
8 | Kątownik stolarski | 1 |
|
|
|
9 | Taśma miernicza | 1 |
|
| 5 m |
10 | Obcęgi | 1 |
|
|
|
11 | Szczypce obcinaczki | 1 |
|
|
|
12 | Kątomierz | 1 |
|
|
|
13 | Zszywacz/taker | 2 |
|
|
|
14 | Zestaw wkrętaków i bitów z magnetyzerem | 2 |
|
|
|
15 | Odsysacz do cyny
| 2 |
|
|
|
16 | Wkłady klejowe do pistoletu
| 1 |
|
|
|
17 | Uchwyt z lupą, pomocnik do lutowania. | 1 |
|
|
|
18 | Wypalarka do drewna | 2 |
|
| moc min 60W, groty wymienne |
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
Lp | Artykuł | Ilość | cena brutto | wartość brutto | Parametry |
1 | Edukacyjny zestaw elektryka do przeprowadzania eksperymentów | 3 |
|
| Przykładowe modele do konstruowania, elementy: m. in. akumulatory, silniki, przełączniki, głośniki, śmigła, żarówki z oprawkami, magnesy. |
2 | INŻYNIER BLOCKS KORBO | 1 |
|
| INŻYNIER BLOCKS z KORBO +CONCEPT 450 |
3 | KODOWANIE BLOCKS KORBO | 1 |
|
| KODOWANIE BLOCKS – z KORBO EDU TECHNIX 420 KORBO EDU CODE 420 KORBO EDU 430 KORBO EDU CODE MUSIC KORBO EDU CAR 400 |
4 | Klocki Magnetyczne Magformers - STICK-O Zestaw Kreatywny 26 elementów | 5 |
|
| Klocki magnetyczne |
Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Lp | Artykuł | Ilość | cena brutto | wartość brutto | Parametry |
1 | Blender z pojemnikiem roboczym | 3 | Regulacja obrotów. Końcówka do ubijania, ostrze do rozdrabniania/siekania, Moc min 800W | ||
2 | Mikser z misą | 3 | Pojemność misy - 3l. Funkcja wyrabianie ciasta, regulacja obrotów. Wyposażenie: haki do zagniatania ciasta, trzepaczki, łopatka. Moc: min 400W. | ||
3 | Waga kuchenna | 2 | Waga elektroniczna z misą. Funkcja tary, wyświetlacz LCD. Obciążenie min. 5000g | ||
4 | Kuchenka elektryczna | 2 | Piekarnik elektryczny. Termoobieg, grill (opiekacz). Liczba pól grzewczych: 4. Płyta grzewcza: ceramiczna. Moc przyłączeniowa: ok. 7,5 kW. Głębokość: 60cm, Szerokość: 50cm, Wysokość: 85cm. Gwarancja: 24 miesiące. | ||
5 | Lodówka z zamrażarką | 2 | Wysokość: ok. 170-180 cm. Zmiana kierunku otwierania drzwi. Klasa zamrażarki:*/***. Gwarancja: 24 miesiące. | ||
6 | Wałek do ciasta silikonowy | 5 |
| ||
7 | Stolnica silikonowa | 5 | Wymiary ok. 30 x 40 cm | ||
8 | Miski kuchenne ze stali nierdzewnej - zestawy | 5 | Stal nierdzewna. Liczba elementów w zestawie - 3. Średnice 18 cm, 20 cm, 24 cm. | ||
9 | Druszlak stal nierdzewna | 4 | Średnica ok. 24 cm. Stal nierdzewna. | ||
10 | Zestaw garnków ze stali nierdzewnej | 3 |
|
| Stal nierdzewna. Liczba garnków w komplecie 5 szt.: rondel pojemność: 1,7 l, garnek pojemność: 2,4 l, garnek pojemność: 5,9 l, patelnia średnica: 24,0 cm. Dno - typ kuchenki - kuchenka ceramiczna, kuchenka elektryczna, Kuchenka gazowa, Kuchenka indukcyjna. |
11 | Zestaw noży | 4 |
|
| 1x Drewniany blok na noże 1x Nóż szefa kuchni 1x Nóż uniwersalny z piłką 2x Nóż uniwersalny 1x Nóż do obierania 1x Nożyczki do ziół |
12 | Zestaw drewnianych desek do krojenia | 2 |
|
| Wymiary ok. 22 x 15 cm |
13 | Sito | 3 |
|
| Średnica ok 16 cm |
14 | Blender kielichowy | 2 |
|
| Moc min. 1200 W. Pojemność kielicha: ok. 1.5 l. Regulacja prędkości: Płynna Tryb pulsacyjny: Tak |
15 | Zestaw 4 desek do krojenia | 4 |
|
| 4 deski do krojenia o wymiarach ok. 34 cm x 24 cm |
RODO (obowiązek informacyjny)
Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 2 w Łodzi ks. Jana Twardowskiego z siedzibą w Łodzi ul. Sienkiewicza 137/139.
- inspektor ochrony danych osobowych: rodo@sp2.elodz.edu.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. z 2021 r., poz. 1129 ze zm), dalej „uPzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Po zakończeniu umowy dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Ograniczenie stosowania
- na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Administrator danych informuje, że Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą in.:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego – obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, p których mowa w art. 14 ust 5
miejscowość, data podpis Wykonawcy
…………………………… .…………………………….